Nytt!

Inte trodde jag att jag skulle komma hem med en helt ny dator idag heller! Men det gjorde jag! Jag och David tog en sväng på stan och kollade läget, fikade på wayne's, började prata om ssd disk och sa att vi skulle ta en sväng på Siba och kolla om de hade hemma. De hade en disk hemma men den var inte så intressant tyckte jag. Så vi kikade vidare och helt plötsligt fick jag med mig en HP laptop hem! Den verkar bra som den känns hittills. :) Så jag tror att det blev ett bra köp. Skönt att slippa min supersega gamla dator i alla fall! Det kunde ju bara bli bättre liksom.

Förövrigt en jävligt bra dag. Som tyvärr börjar ta slut.

^^

Kommentarer
Postat av: Zandra

Du borde ändå investera i en extern hårddisk så att du slipper fylla nya datorn med massor av grejer så att den också blir seg :)

Svar: Ah, men verkligen :) Jag vill inte kasta över alla skit på den. Men jag är nöjd med mina nya dator hittills iaf :)
bejk.blogg.se

2013-07-02 @ 19:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0