Man ska inte jobba på måndagar.

Nej, det blev ingen kul dag. Det blev inte så bra på jobbet där när jag skulle sluta kl sex, så jag avreagerade mig med en promenad när jag kom hem. Blomjord är ganska tungt, men hem kom jag med den. Blev sen ensam hemma i lägenheten och fortsatte med detta;
 









Man kanske har lite gröna fingrar ändå! :)

 Fast det går ju inte alltid bra. Kiwin har visst gett upp..
 
Paprikorna fick flytta in i större kurkor, avocadon fick lite ny jord, jag hade två växter i boken innan så jag delade på dem så ena fick bo ensam i en kruka. Tänk vad lite lecakulor kan göra skillnad. Ni får säga till om det är helt ointressant detta, men jag tycker att det är kul att se när det växer. Förstår inte riktigt hur det kan vara så lugnande och mysigt att hålla på med! 
Nu ska jag bädda ner mig i sängen och sova. Nya tag imorgon, jobba stängning och sen vidare till Säter. 

Ciao!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0