Positivt.

Jag var iväg och körde combat och cx igår. Vilket var superkul, taggande tränare och kul och ny release! Jag kände av foten lite efteråt men det var ändå inte farligt! Jag gillar verkligen mina nya skor jag köpte hos ortopeden. De verkar som att de gör skillnad. Så nu är jag taggad att köra mer combat ikväll! Det är release i Borlänge ikväll nämligen och det brukar vara ett jävla ös då! Mycket folk och alla fyra tränarna kör.

Idag hade jag ganska bra flyt. Jag fick skjuts av David ner till ortopeden på stan. De hade någon speciell dag där tydligen där de visade upp någon special sko och de hade även gratis undersökning. Så jag fick mina fötter avgjutna så jag ska få ett par perfekta sulor till mina jobbskor! För det är ju mest på jobbet som fötterna bråkar med mig och efter en dag på jobbet. Så jag var dit och fick jättebra hjälp, den 24e ska jag hämta sulorna.
Jag var klar halv tolv och kvart i tolv går bussen upp tillbaka till lägenheten. Jag gick runt i Falan en sväng och kommer på att jag skulle köpa en celsius till träningen och springer in på Ica och det var en jävla kö såg jag på vägen in. Tänkte att jag kommer ju aldrig komma ut till bussen i tid (5 min) men så öppnas precis en ny kassa när jag kommer fram! Snacka om flyt, jag hann med bussen och är ganska så nöjd med denna morgon!

Fick till och med amerikanska pannkakor innan vi åkte hemifrån. Vissa har ju det bra! :-)

Nu ska jag chilla, göra något gott att äta. spela sims och tagga träning!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0