Midsommar.

Då ska alltså dagen ha blivit kortare än natten nu när vi har passerat midsommar. Regnade gjorde det också på midsommarafton passande nog.. Men vi var inte ledsna för det heller. Denna midsommarhelgen var jag ledig hela helgen, feelsgood. Det firades med att hjälpa Marlene och Daniel att flytta från in i deras nya hus vid Ljustern. Så det blev en ganska tröttsam helg med mycket släpande och träningsvärk. Men man ska inte klaga, självklart så ställer man upp och hjälper till om man kan! Som tack för hjälpen så firade vi midsommar i deras nya hus och fick massor med god mat! På midsommarafton så städade vi lite i deras gamla hus och sen grillade vi och åt god middag tillsammans med dem, min mamma, min bror och hans dotter Rebecka, Miley och Daniels föräldrar och syster med familj. Så vi blev ett gäng. Marlene hade också förberett lite lekar som vi roade oss med under kvällens gång. Tyvärr så blev det en till förlust när vi körde tjejerna mot killarna, även denna gång. Men denna gång så vann de bara med ett enda poäng. Det kunde ju ha varit värre. Sista dagen på midsommarhelgen spenderade jag på jobbet. Vilket var en aning kaosartad dag. Vi skickade hem en tjej från jobbet för att vi anade att hon kunde ha en liten hjärnskakning. Så vi var kort om personal och det var fullt ös hela dagen. Så kan det gå och vi grejade det självklart galant ändå! 
Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0