Framtid!

Jag har preciiis skickat iväg ansökan till ikea, jag kunde inte blivit mer nöjd med den!
Nu är det bara att vänta och se vad som händer!
Kanske blir jag uppringd, kanske inte!

Om de inte ringer upp mig så kan man ju hoppas på att de antar mig på högskolan i Borlänge i stället.
Jag ska ge mig på och prova ansöka till Turism utbildningen som börjar där i höst!
Man ska dock ha engelska B eller liknande behörighet för att komma in där.
Jag ska prova att söka med reell kompetens och se om mitt volontärjobb kan vara tillräckligt.
Jag vet inte om det är rätt för mig, men man kan ju prova och blir det inge bra så får jag väl hitta på något annat. Då har jag ju i alla fall försökt!


Jag måste säga tack till er som har hjälpt mig med allt möjligt gällande ansökningen till ikea, läst mitt cv eller hjälpt mig med tekniken som jag inte förstår mig på ibland. Med min noja med om formatet går att läsa och såååå vidare!
Ni vet vilka ni är :) Det var guld värt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0