Klätter.

Igår var jag, David, Sara och Daniel och klättrade.
Det var kul och länge sen jag var med.
Blev drygt två timmar och sen stängde hallen.
Mer sånt snart igen! :)

Idag var det tänkt att jag skulle köra combat kl tio.
Men jag känner att min axel inte riktigt vill vara med så jag får lov att skippa det.
Det känns helt okej ändå för att slippa släpa på så mycket saker.
Speciellt idag för efter jobbet ska vi träffas hemma hos Nettan och umgås några från jobbet.
Efter det så ska jag till Davids klasskompis och vara med där på inflyttningsfest.
Så jag kommer säkert vara lagom pigg imorgon på jobbet ;D

Nu blöder mina fingrar rosa för jag färgar håret lite granna.
Hehe, ops.
God morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0