No good.

Andra passet för veckan gick inge vidare. Har inte blivit något mer träning innan för jag har jobbat mycket istället. Jag såg fram emot combat idag när jag ändå var ledig. Men nej, jag hade haft en dryg huvudvärk hela dagen som jag försökt blivit av med. Tänkte att det går väl över om jag går ut i solen lite, äter mat eller när jag tränar. Nepp. Jag var på core klockan fem och huvudet var fortfarande tungt. Så jag gjorde de trettio minuterna lite halvt och sen åkte jag hem igen. Inge kul att träna om man inte kan ta i eller är helt pigg. Bättre lycka på lördag! Och imorron också. Då är det klättring på schemat. Hoppas bara att jag inte blir sämre. Aja. Nu ska jag bada! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0