Skärpning!

Det känns lite pinsamt att min plan med fyra gångers träning per vecka gick åt helvete. Jag hatar när man bestämmer sig för något och så blir det samma visa igen... det rinner ut i sanden.
Nu har jag haft två riktigt äckliga tjockis dagar, igår och idag. Det känns förjävligt! Och nu får det vara nog.
Imorgon börjar jag om på nytt. Lägger ner att äta allt skräp som jag trycker i mig annars. Jag börjar lite snällare med träningen och tre gånger i veckan denna gång.
Veckan som är nu så kommer jag klara det eftersom jag tränade i tisdags och ska på combat igen imorgon och även klättra med Sara efter jobbet! Jag tycker att klättring också är träning.

Så nu ska jag bege mig till Borlänge och fixa med lite saker innan Sara slutar jobbet. Ha en bra fredag! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0