Söndagsfredag.

Ojoj, vad trött jag har varit idag!
Men det var det värt!
Jag hade en riktigt bra kväll igår.
Jag var iväg på combat vid klockan sex.
Klockan åtta hämtade Ida mig och då åkte vi för att plocka upp Lena och Alex.
En sväng på Maxi och sen till ATA och köpte pizza!
Tusan vilken god pizza de har där!
Så vi åkte allihop hem till Alex och satt på hennes golv och åt pizza, drack groggar och pratade bort hela kvällen. Hur bra som helst! Massa tjejsnack.
Sen vid kl halv ett så hämtade Simon mig där och körde mig till Falun.
David och Spåman var på Pitchers och drack öl så jag joinade dem den sista timmen innan de stängde för kvällen. Mycket trevligt där också, på vägen hem till knoppen så sjöng vi och pratade strunt.

Så jag somnade väl omkring halv fyra inatt.
Jag brukar aldrig sova så speciellt bra när jag varit onykter.
Men jag tog mig igenom dagen på jobbet ändå, utan matlåda eller nåt.
Jag fick stanna till stängning i stället för klockan fyra.
Men det var ju helt okej för det är ju röd dag idag. :P

Nu väntar jag på att maten ska bli klar! Hungrig som tusan nu.
Och om en timme börjar Let's Dance, då vankas de chips och dipp!
Känns helt okej minsann. Glad påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0