Spela mera!

Igår var en slapp dag, jag kollade på The walking dead när jag vaknat, spelade sims, gick till Willys, tvättade och spelade mera. På kvällen blev jag introducerad till minecraft. Spelade det tillsammans med David och Pontus. :) det var ett lurigt spel men jag var lite för trött för att vara så överdrivet engagerad i det. Men det blir fler gånger, det var kul att bygga.

Idag ska jag jobba några timmar. Sen kommer mamma till Borlänge. Vi ska shoppa lite och sen blir det dinner and a movie! Mamma fick biobiljetter av jobbet och då ville hon ge dem till mig så jag kunde ta med David eller så. Men då tyckte jag att vi skulle gå på bio, hon och jag istället! Så självklart fick mamma välja film och vi ska se små citroner gula. Ingen film som jag själv skulle valt men vem vet, den kanske är jättebra. Det visar sig. :) 
Innan bion så ska vi käka på indiska restaurangen på stan. Äntligen ska jag få gå dit och prova, se om det är nåt att ha :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0