Citronpumpaparty.

Eftersom jag alltid vaknar när David går upp till skolan så har jag nu sen han stack, roat mig med att plantera citronkärnor och pumpakärnor i samma kruka. Det börjar bli sååå mycket krukor och blommor överallt så de fick samsas om krukan. Ska bli kul att se om det kommer upp någonting där också :P Men jag tror att detta planterande har stigit mig lite åt huvudet, det är växter i varje fönster. Men när vi fått ordning på balkongen så ska jag köpa ett växthus på jobbet och ställa ut allt där. Då slipper jag vara i vägen med växterna överallt. :)

Igår var en nice dag, lurade omkring hemma själv till kl tre, då skulle vi hem till Tomas en sväng. Det skulle pluggas men blev mer indisk-marockansk dans :P Klockan sex drog vi för Tomas skulle iväg på annat, tog en sväng förbi Willys och handlade mat och gjorde kick-ass fajitas! Vi blev mätta som tusan och såg på The Invisible!

Idag är jag också ledig! Nu tänkte jag lägga mig och se på en film. Sen får vi se vad jag hittar på! Ikväll ska jag träffa Alex på Må Bättre och vi ska svettas och träna tillsammans. Ska bli kul, det var länge sen! Sen bär det av till Säter. Ska sova hemma inatt för imorgon ska jag vara barnvakt! Det kan bli spännande. Men jag och Miley kommer nog ha det bra ändå :)

På fredag då fyller Alex år och då ska vi fira henne lite, tyvärr så jobbar jag till kl sju men sen har vi hela kvällen på oss :D Ska bara trolla fram någon present till na! På lördag vankas det också festligheter. Då är det fest i Kupolen för alla som jobbar där med middag, underhållning och priser. Allt ska gå i 80-tals temat! Jag har så gott som kommit på vad jag ska ha på mig. Kan bli en rolig kväll, vi är bra gäng från Jula som ska dit! :) Lite dumt är det ju dock att jag jobbar helgen, så jag får försöka ta det lite lugnt ändå. Inte kul att jobba söndag och vara bakis. :S

Jaja, nu väntar sängen! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0