Det går bra nu?

Idag glömde jag bankkortet kvar hemma. Gick ju bra att handla nåt att käka innan jobbet.. not. Men jag överlevde ju det iofs. 
 
Nu har jag hört från flera personer att de varit på intervju hos Ikea. Jag har inte hört ett ljud. Det får mig att fundera på om jag inte lyckades skicka iväg ansökan, om jag lyckats slänga mailet. Man börjar ju fundera. Jag som var så himla nöjd med min ansökan och tyckte att jag hade en chans. Men det kanske inte var meningen då. 
 
Igår lyckades jag ju också att brännskada David med en kastrull tagen nyss från plattan. Jag kan säga att stämningen gick rakt ner i golvet då. Jag mådde dåligt över det resten av dagen. Jävla klantarsel man är då! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0