Det knakar.

Idag var jag på väg att slänga min avocadokärna som jag planterat för länge sen. Det har ju inte hänt något med den tyckte jag. Så tog jag upp den ur jorden bara för att upptäcka att den hade spruckit på undersidan och en rot hade kommit fram. Den var ca en centimeter :) så jag satt ner den i jorden igen. Jag ska ta en tur till plantagen idag och köpa näring och mer krukor. Nu är det paprikor överallt och de växer också så det knakar så de lär få egna krukor så de kan bli ännu större å slippa trängas :)




Till höger är avocadon planterad. Bredvid den har jag planterat några kiwikärnor. Men inget har kommit upp där än. Till vänster är en av alla paprikor. Men den ska jag ta ur boken nu för den verkar inte trivas så jättebra.

Skönt med en ledig dag!
Men innan jag gör allt för mycket nytta så ska jag se vidare på Dexter!
Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0