Så fel.

Jag hade fel! Det var inte alls så jävla svårt att springa själv. Det var ju faktiskt ganska skönt, med musik i öronen och solen sken. Jag fixade till om med att inte stanna på fler ställen än där jag och david brukar stanna när vi kör! Det känns bra att jag fixade det själv och ser fram emot att springa mer i skogen snart :)

Jag är också ganska så nöjd för att min häl som jag haft besvär med ett tag verkar ha lugnat ner sig. Jag har inte haft så stora besvär av den de senaste dagarna. Så det känns ju lovande!
Nu hoppas jag att mitt tränade som jag tänkte påbörja igen inte förstör det. Men just nu känner jag inte för att vara still längre. Det har gått för lång tid sen jag tränade kontinuerligt sist. Men det känns som en bra början just nu. Sprang i en halvtimme i förmiddags och halv sju ska jag ge mig på combat här på Må Bättre i Falun.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0