Trött..

I fredags så började jag jobba kl sju på morgonen och kunde jag ju självklart inte sova så bra för att jag visste att jag skulle upp. Så i fredags var jag rätt trött på och efter jobbet. Efter jobbet var det direkt att åka till Rättvik och kika på marknaden. Sen var vi hos Davids familj och umgicks. På kvällen träffade vi massa vänner hemma hos Simon. Mycket trevlig kväll! 
Jag och david skulle sova på luftmadrass hos Simon. Problemet var ju bara att den inte var helt tät. Så man låg med höften mot golvet efter ett tag.. inte så skönt. Så jag kan väl säga att jag inte sov överdrivet bra inatt heller ;P mer gäspande på jobbet idag blev det. David och Daniel drog till Stockholm idag så nu är jag hemma en sväng. Ska bli skönt att om en stund stänga ögonen och sova här hemma i min säng :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0