Upp&Ner.

Idag har gått väldigt upp och ner. Förmiddagen var bra, då grejade jag och mamma i trädgården, åkte till tippen och slängde grejer och sen gjorde vi god mat. Sen fick jag höra en jobbrelaterad sak som gjorde att mitt hopp försvann lite och det gjorde mig på riktigt dåligt och lågt humör. Jag trodde också att David skulle komma till Borlänge en sväng, jag behövde träffa honom för då blir jag alltid på bättre humör. Men det blev inget av idag. Så jag hade en del tid över innan träningen. Jag tog en sväng in på jobbet och handlade glass. Pratade med Lottis som gjorde att jag blev gladare, tur att man jobbar tillsammans med en sån solstråle. Jag tog också en sväng in på Stadium för jag behöver ett par nya promenadskor som jag kan ha mest hela tiden för jag får fortfarande ont i fötterna och högra hälen. Där fick jag hjälp av en kille jag gått i högstadiet med, Erik. En riktigt trevlig kille och det gjorde mig också på bättre humör!
Tillsist kom jag till gymmet och mötte på Alex och Jennie! :) Så dagen blev helt okej ändå tillslut. Combaten hölls av Nina som är en riktigt härlig instruktör som gör en pepp. Nu är jag trött efter en och en halv timme på Må Bättre. Jag ska snart lägga mig i sängen och sova. Imorgon drar jag till Borlänge och stannar där över helgen. Jag får låna Saras lägenhet och bo i. Onödigt att åka fram och tillbaka till Säter om jag ändå börjar jobba rätt tidigt varje dag. Imorgon blir det kalas för Alex och lördag blir det fest i kupolen! Det känns som en bra helg och jag ser fram emot det! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0