Bra dag.

Idag har det varit en riktigt bra och produktiv dag. Jag behöver fan inget jobb, jag har ju fullt upp ändå :P Skämt å sido. Indiska ring mig nu för fan! Men men.. Man måste ju roa sig med något.
Jag gick upp klockan åtta och började greja med diverse saker direkt. Satt upp väggdekorationen i hallen/trappen. Grejade med adventsljusstaken, började riva i garderoben, slängde och organiserade hej vilt.
Mamma åkte till jobbet kl tolv och då skjutsade jag henne och for vidare till Borlänge. Träffade Sara och vi tog en sväng på djurmagasinet, Ikea, Blomsterlandet och Coop. Vi åkte hem till henne när vi var klara och började greja lite där med en idé som vi fick från Blomsterlandet. Vi gjorde smarrig mat och chokladmousse till efterrätt.
Efter vi ätit klart så var det dags för mig att dra tillbaka till Säter. Body Combat kl 18.30. Det var en jäkligt skönt pass, dock åt jag alldeles för tätt inpå. Men det gick ändå. Nu sitter här hemma i min soffa och är nöjd med min dag. Trött som tusan. Jag ska snart iväg och hämta mamma för hon slutar jobbet kl nio. Sen blir det nog inte så mycket mer gjort idag.. jag ska ju ha något att göra i morgon också. Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0