Glatt.

Idag var jag på en arbetsintervju. Fick veta att jag skulle vara där tio över tio. Vi var några som var där, fem tjejer och en kille. Vi väntade och väntade, jag tror att jag fick komma in vid klockan elva. Lagom lång stund att vänta när man är nervös.. :P
Intervjun gick väldigt bra tycker jag. Han berättade om dem och jag fick berätta om mig själv. Det var en lättsam stämning och vi pratade på om allt möjligt. Det kändes väldigt bra. Jag tror att jag har en chans till detta jobbet. Jag får veta inom två veckor.

Så nu drömmer jag på lite grann. Hoppas att jag får heltid och det skulle innebära att jag skulle kunna flytta till Borlänge! Hur nice skulle inte det vara?! Jävligt nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0