Inte på topp.

Man kan inte alltid vara på topp heller. Idag är en sån dag. Jag sov mindre än jag brukar och inte så bra direkt. Sen började jag dagen med att köra från Rättvik kl nio och åt godis och drack en pk på vägen. Jag kände helt enkelt inte för vettig frukost idag. Så nu har det droppat och jag är på pissigt humör. Hoppas att det går över när jag chillat hemma ett tag.
Jag har något att göra varje kommande dag. Det känns rätt bra.

Ikväll: Äta på restaurang och fira Marlene som fyller 42 år idag.
Imorgon: Jobbintervju
Lördag: Julgala i Falun med Jula
Söndag: VILA
Måndag: Borlänge sjukhus
Tisdag: Klippa och färga håret!
Onsdag: Köra möbler från Blg till Säter?

Så ser det ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0