Lång dag.

Jag och David vaknade av hans klockan som ringde klockan sex i morse. Han skulle till praktiken och jag for till Falun vid klockan halv nio. Träffade mamma där, vi var till lägenheten och vattnade blommor och tog med oss lite saker hem till säter, snart dags att flytta ur lägenheten nämligen. Sen tog vi en loppisrunda där och jag letade efter flaskor, jag håller på och ska göra en egen adventsljusstake. Vi susade vidare till Borlänge och Ikea. Åt där och vandrade ett varv där inne. Det som jag ville ha, en lampa och bambu fanns ju självklart inte. Jag hade en del mer ärenden på olika affärer så vi virrade omkring ett bra tag. Panduro, Biltema, Jula, Dollar store. Vi kom hem omkring klockan fem och det var jätteskönt. Jag tänkte gå på combat här i Säter men jag orkade inte och kände att jag kommer inte ha kul om jag inte egentligen känner för att träna. Så jag stannade hemma, laddar för 75 min combat imorgon istället. Men nu har jag pysslat och grejat med allt som jag orkar göra idag. Så nu sitter jag här, tänkte att jag kanske skulle ta och titta vidare på How I met your mother. Men så fort jag tänkte det så insåg jag att jag kommer somna så fort som jag lägger mig ner. Tänkte nämligen lägga mig på soffan och se på det. Känner att det kommer inte gå nå vidare bra. Jag känner att jag är väldigt trött och förvirrad just nu, så det blir en tidig kväll och så får jag ta tag i saker igen imorgon.

CIAO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0