Out of it.

Ja, det är mycket som händer och mycket som snurrar i huvudet just nu. David slutar skolan, det ska flyttas, jag söker jobb osv.

Nu har jag i alla fall sökt lite jobb men det gör ju inte förvirringen bättre direkt. Hur ska man kunna veta vad man ska jobba med? Det känns som att jag bara har helt och hållet står still nu. Ska man ta en kort utbildning av något bara för att kunna få jobb så länge? Typ bartender... Målare.. I dunno. Egentligen så tror jag att jag skulle vilja jobba med någon inom hälsa/kost, för det vet ju ni som känner mig att jag är intresserad av. Annars hade jag nog velat jobba med något som tillför vår värld något, jobba för miljön, jag har ingen aning om vad som ligger i den kategorin ens. Det här med smink är ju också ett intresse men det känns så knepigt att jobba med.
Självklart så kan man bara man vill men just nu har jag ingen motivation eller glöd att försöka. Hoppas att det bara är vintern som gör så med mig. Känner mig trött och frysen för det mesta. Jag ser fram emot vad nästa år har att ge. Kanske kommer saker och ting bli kristallklart då. Kanske inte. Ingen vet vad som kommer hända.

Tips någon? Tips på vilket håll jag ska titta åt?
Just nu vet jag bara att jag ska göra en fruktdrink och fylla på med lite smarriga vitaminer så får vi se om man kan få fart på denna dagen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0