Så mycket.

Hej. Jag har så mycket som jag vill hinna med och göra idag. Helst på samma gång. Känner mig lite stressad :P Jag vill städa, fixa, bygga adventsljusstake, slå in paket, laga mat, packa osv! Jag har hunnit med en del i alla fall :) När mamma ska till jobbet så ska jag till Borlänge och uträtta ärenden, mamma hittade en bänk på Ikea som vi mätte och den passade hemma så hon ville att jag skulle ta med den hem. Jag ska köpa en present och leta efter glitter och leggings. Så jag har inte tråkigt i dag i alla fall :P Nåväl. Här kommer lite bilder!


Jag vill spela Alice men jag har ingen datormus, den blev ju kvar i Falun...


Det är en kul grej på Må Bättre ikväll, det är halloween combat! Självklart lär man ju vara med på det. 
Såhär kommer jag att se ut, kan bli intressant att se före och efter bild.. 
 

Jag hittade denna korg på loppis för 20 kr! Jag är helnöjd. 
Ramen är också loppisfynd, 5 kr. Är jättenöjd med den också! :) 


Min passionsfruktplanta mår bra verkar det som :) Blev glad när jag såg dessa. 


Jag och mammar har sprayat en krans som hon gjort, jag satt i lite fint band i den. 


Tv bänken som jag ska köpa till mamma idag! Kommer passa bra i vardagsrummet. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0