Thors dag.

God morgon. Jag var ju hos frisören i tisdags och där blev jag frågade om att vara hårmodell idag. De skulle öva på något och då behövde de modeller att styla och öva på. Eftersom att jag inte har överdrivet mycket saker för mig så passade det ju bra. Kan ju vara kul att någon grejar till ens hår lite tjusigt :) Så det ska jag på idag mellan tio och tolv!

Senare ikväll ska jag och David till Borlänge och se Thor the dark world tillsammans med Pernilla :D Det ska bli kul. Ännu mer kul eftersom att jag har gratis biobiljetter som jag fått av mamma. Eftersom många har sagt att andra Thor filmen var awesome så ser jag fram emot att kika på den :)

Det börjar också bli läskigt nära flytten från Falun. Vi pratade mer seriöst om det igår och då kom vi fram till att lägenheten kommer vara urflyttad till senast 2 december. Det känns både jättetråkigt och skönt att flytta härifrån. Så det är ju nästan dags att börja plocka ihop lite smått. Konstigt. Vi har bott här i över ett år och ändå känns det som att vi inte har bott här så länge. Snart får vi veta vad 2014 har för skoj med sig till oss. Vad som helst kan hända.
Nu är det dags för lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0