Tidigt.

Idag ska det komma någon person och kolla på brandsäkerheten med våran panna i huset. Så jag fick lov att kliva upp ganska tidigt. Det kändes ovanligt, jag har inte fått lov att gå upp tidigt på ett tag nu. Det känns ganska konstigt att gå utan jobb och skola faktiskt. Konstigt men ändå rätt så skönt :P
Jag har sökt lite jobb, tycker att de kan höra av sig, men jag har nog inte varit tillräckligt duktig med att söka jobb. Om det skulle vara så att jag inte har fått ett jobb när det blivit 2014... Då kommer nog jag och Emma ta en tur till Spanien. Jag har äntligen hittat någon som är peppad att volontärjobba! Då kanske det till och med blir av. :) Jag ser fram emot det och vad året 2014 har för intressant att bjuda på.

Godmorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0