MerGotland.


Här kan man vara - Slite!


Jag och Hanna gick på en promenad.


Vi bakade bröd med linfrö och morot i. Blev dock inte helt som vi ville. Men gott. 


Havet!


Mer promenad. 


Det var ganska ostabilt väder, regnet förföljde oss. 


Men det kom lite sol tillslut :)


Baka muffins! 





Tända ljus, vin, skräckfilm och tecknad film. Tummen upp.


Det här är Katten.


Hon är den gosigaste katten som jag träffat på länge. 


Hon har gosat med min hela morgonen :)

Idag jobbar Hanna till fyra sen ska vi ta en loppisrunda i Visby. Efter det står swirling på schemat. :)
Imorgon bitti ska jag åka båt tillbaka till fastlandet och vidare hem till Säter. Ciao! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0