Nytt!

Jag vill tacka snälla Zandra som gjort en så fin ny design här åt mig :) Jag blev väldigt nöjd! Visst blev det fint? 
 
Igår lyckades jag göra allt som jag tänkt att jag skulle göra. Var dock inte så pepp på träningen. Men kom igång sen på combaten, veronica är duktig på att få igång en så man kommer in i det! 
 
Idag är det föreläsning mellan åtta och tio! Länge sen jag var uppe så tidigt. Efter lektionen ska jag hänga med Emma hem och plugga lite. Kan behövas. En hel inlämningsuppgiftet ska vara klar i slutet av nästa vecka. 
 
I morgon har vi sista föreläsningen för denna veckan. Och efter den så far jag till Rättvik. Marknad i helgen. På fredag när david är på jobbet så kan jag passande nog jobba på med uppgiften så att man kan ta helg sen!          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0