TågTankar

Man måste ha något att se fram emot. Just nu sitter jag på tåget till Linköping. Min vän Annika ska gifta sig med sin Magnus imorgon. :) Första gången jag är på bröllop till en vän till mig. Ska bli spännande. 
 
Jag borde åka tåg oftare för jag brukar komma på saker när jag sitter här och tittar ut genom fönstret (ner i mobilen). Just nu ser jag fram emot att åka till Hanna som bor på Gotland. Det är dags att se gotland med henne. Vi kan båda behöva rå om varandra just nu. Hoppas att våra plan går igenom för då ska jag åka dit efter den 25e oktober. 
 
Jag och David har en plan att åka till Marocko. Såg en annons på Facebook som visade att det var grymt billigt att åka dit just nu. Jag fick ju reseböcker om just Marocko av honom i present när jag fyllde år. Så det känns ju som att det var meningen att vi skulle åka dit nu. Hoppas att vi får ihop det. 
 
Nästa grej som jag ser fram emot är nästa år. Jag har sagt det förut. Säger det igen, nu vill jag åka till Spanien och volontära med hundarna tidigt nästa år. Det vore kul! Jag har pratat om det länge så det börjar bli dags även för det. Hoppas att någon vill joina mig och följa med. Annars ska jag försöka åka själv ändå. 
 
Japp, så är det. Jag har lagt ner skolan. Tack mina vänner som trodde på mig. Att jag skulle klara det. Jag hade säkert gjort det. Men jag saknar helt och hållet motiveringen till att fortsätta. Jag hoppas att nästa år är givande och har någon överraskning till mig. :)  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0