Adjö Söndag.

Idag började inte förrän klockan elva. Jag och David vaknade halv elva och stannade i sängen ett bra tag efter det. Vi käkade chips till frukost och tittade på tre avsnitt av dexter. Nu har vi bara ETT avsnitt kvar! När vi väl kom ur sängen så började jag städa och greja. David packade sina saker för hans praktik börjar imorgon i Rättvik. Han körde ner mig till må bättre och vi sa hejdå och jag körde en timme combat. Gick sen hem till en tom lägenhet. Som både kändes skönt och ensamt. Jag surfade ett bra tag, lyssnade på Rise against och Megadeth, åt soppa. Nu ligger jag i sängen, har ätit lite mer chips och tittar på svt2. Ska upp tidigt i morgon. Skolan börjar kl nio imorgon. Godnatt! 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0