Konstigt.

Nu är uppsägningen av lägenheten påskriven. Så i december lär vi flytta härifrån. Vad som händer efter det är det ingen som vet! Jag saknar väldigt mycket att ha en egen lägenhet. Nog för att det är jäkligt kul att bo såhär flera stycken så saknar jag att ha mitt eget så klart. Men jag tycker att det kommer bli väldigt tråkigt att flytta isär. Vi har ju haft det så kul och bra att bo ihop här. Det har ju  alltid för och nackdelar men det kommer bli konstigt att flytta isär. 

Jag har gjort en intresseanmälan på en lägenhet i Borlänge men den ligger lite för långt bort från stan.. Sen kan det ju vara bra att ha ett jobb också innan man flyttar iväg. Det tar liksom emot en del att flytta hem.. 
Men jag får väl överleva det också och sen komma på vad jag ska hitta på nästa år. 

Jag och Sara var på ikea i måndags. Jag kom inte hem med något av det som jag tänkt att jag skulle köpa. Men jag köpte lite smått i alla fall. Godisskålen som står i högra hörnet av fönstret och murgrönan till vänster. Det blev lite doftljus som står på min fina telefonbänk som jag fortfarande är jättenöjd att jag köpte! 



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0