Mday


Jag, mamma och mormor var till graven igår och gjorde fint. Blev supernöjd med resultatet. Det behövdes piffas till där. Snart är det din födelsedag. 


Felvänd bild. Orkade inte vända. Men stackars pumpan gillade inte att jag var borta. Få se om den repar sig. Det känns ju inte riktigt som det.. 


Paprikan har ändrat färg nu :) 


Droppen.




Jag har haft en skön måndag. Jag lekte lite med Miley innan hon skulle till dagis imorse. Sen fick jag skjuts till Borlänge för mamma skulle dit och kika på lite saker. Vid klockan tolv kom Emma hit och vi tittade lite på den nya uppgiften som vi fick till den nya boken, Nordic tourism. Boken känns lovande, mer lättläst än de två förra. Nu ska jag dona lite här hemma och sen fara till Borlänge. Ikväll ska det byggas smarrig mat hemma hos Pernilla tillsammans med henne och Sara. :) Borde nog läse lite i boken också. Men jag har gjort lite inför uppgiften som vi ska skriva och det är ju alltid något! 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

så fina bilder <3

2013-10-18 @ 10:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0