My eyes bleed.

Oj, nu har jag hållit på med pluggandet sen klockan halv åtta imorse. Det går sakta men säkert framåt. Jag tycker att jag har varit rätt så duktig och kommit en bit. Jag förstår så gott som det jag håller på och läser :P Jag ska börja kika på kapitel sex när jag orkar ta upp boken igen. Sen är det bara ett gäng kapitel kvar till och med sista kapitlet som är nummer 14. Hurraaa!

Jag gör ju i alla fall någonting. Vissa i klassen har inte ens fått boken. Men jag säger som Emma, det känns lite som att vi behöver ett mirakel för att klara denna kursen. Bara och köra vidare. Vi har lite tid kvar eftersom provet är på fredag klockan två.

Klockan tre idag är det en frågetimme på skolan så vi förhoppningsvis kan sudda ut lite frågetecken som vi har. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0