Kontakter.

Det är ju bra när folk känner igen en. Igår skrev en person som jag har jobbat med på Brage Hotel med för länge sen, hon känner Alex också, hon frågade om jag eventuellt var intresserad av att jobba natt i receptionen. Det fanns inte så många anledningar till att inte tacka ja. Nu ska jag äta något och sen försöka sova en blund. Men jag tror att jag är för mycket upp i varv för att lyckas med det sistnämnda :P Så jag kom ut från Willys kl två och börjar igen kl nio. Det kommer bli väldigt intressant att hålla sig vaken,men det ska bli kul också :)
Jag provade lite kläder som jag ska ha på mig, det ser ju ut som att det är ordning och reda på mig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback