Natt.

Japp, nu har klockat slagit två! Jag sitter här på Brage och titta på Coco: Livet före Chanel och dricker energidricka. Hittills har det gått bra att hålla sig vaken, jag har ätit lite godis och smsat med alla möjliga folk som har varit tillgängliga och pratglada. Pernilla och Tommy vinglade förbi och sa hej för en halvtimme sen.

Men jag antar att det är nu som det dryga börjar. Mellan kl 03 och 06. Men jag har ju min dator att underhålla mig med när folk har gått och lagt sig. Samt lite städning av golven som ska göras.

Inga konstigheter än förutom att jag blir typ förvirrad varje gång det piper någonstans. Var det från garaget? Vill någon komma in genom ytterdörren? Ringer det? Inte direkt van med de olika signalerna än :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0