På g.

Oj vad det händer grejer hela tiden. En himla åkande på intervjuer och visningar och idag ringde en till som jag sökt jobb hos :P Hon nöjde sig dock med telefonintervju xD Men sen fick jag mail av en kille som ville hyra ut sin lägenhet, den låt väldigt nära davids jobb och det är ju super. Jag är väldigt positiv till det han sa och förhoppningsvis så ska david dit och kolla på den idag efter jobbet. Om vi vill ha den så får vi också flytta in nu i maj, det vore så ruggigt skönt. Jag känner det nu efter allt åkande och mailande och stressande, att jag är supertrött. Höll på att somna i bilen hem från Borlänge nu och jag känner mig bara ganska slut. Men om vi har tur så löser det sig väldigt snart. Hoppas! Nu ska jag lägga mig och vila :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0