Påsk.

Jag har aldrig varit speciellt mycket för påsk.. Å just i denna sits som jag är i just nu så tycker jag inte direkt om att det är påsk heller :P För nu är alla lediga och upptagna. Ikea kommer inte höra av sig före tidigast på tisdag efter den röda måndagen. Samma med företaget som hörde av sig igår om ett annat jobb. Såklart också samma med alla som jag mailat om lägenheter. De kommer ju inte svara för de har väl inte tid att sitta och kolla på sin mail.
Nej jag är trött på att vänta. Jag vill iväg nu och jag vill veta hur, var och när allt händer :P Vart ska vi bo? Vart ska jag jobba? Kommer ikea höra av sig? Kommer vi få en möblerad eller omöblerad lägenhet? osv osv osvjsj.. Ja.
Nej nu drar jag iväg på träning så jag får tänka på nåt annat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0