Saker händer.

Det händer så mycket saker så jag hänger inte med :P
Idag fick jag jobb på ett av jobben som jag var på intervju på i förra veckan. Så nu söker jag någon form av boende tills jag och David hittar något. Jag har mailat till några ikväll och ska ringa till ett ställe jag blev tipsad om imorgon. Jag tycker att jag har gjort rätt för mig idag och ska fortsätta kolla vidare i morgon. Jag vet att det är svårt med boende i Stockholm men det finns då mycket rum som uthyres på blocket. Jag tänker att är man bara målmedveten och ger sig fan på att hitta något så kommer det att lösa sig. Mycket kan hända på två veckor.

Nu ska jag försöka trycka ut alla dessa tankar ur huvudet och sova lite. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0