Sova.

Igår jobbade jag mellan 07.45 och 13.00. Sen tillbaka till 17 och jobbade till stängning. Hade ont i huvudet hela eftermiddagen så det var inte så kul att jobba och självklart så blev det krångel med sista kunden så det drog över lite. Så jag ville mest bara sova när jag kom hem och när jag väl kunde göra det så gick det ju inte direkt bra. Sov ganska ytligt och vaknade flera gånger och drömde det obligatoriska så här dagen innan intervjun hos Ikea, jag drömde självklart att jag inte kom iväg i tid till tåget :P Nåja, nu är jag klar att åka och hoppas bara att tåget inte blir försenat så jag kommer fram till Ikea innan utsatt tid :) alltid lite nervöst när man ska åka tåg, buss och t-bana :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0