Upp!

Det är ju inte alltid så enkelt att komma ur sängen tidigt på morgonen. Speciellt inte när man tidigare har jobbat natt och har någon varm att gosa med....
Det blev en snabbsväng till Stockholm, kom igår och åker hem nu. Bokade tåget som går 06.15 för d & d går ändå hemifrån kl sex. Så... När tittade jag på klockan idag? Jo när jag väl kollade så var klockan 05.46...
Det var bara upp ur sängen, i med linser och på med kläder. Förhoppningsvis fick jag med mig alla grejer och ut genom dörren.

Nu sitter jag på tåget och jag hann till och med in på pressbyrån :p men det har varit ganska påfrestande dagar, med nattjobb, konstiga sömntider, roliga nyheter, hög puls, massa tankar osv. Därför igår efter intervjun så blev jag så trött när jag å david kom hem. Då kunde jag slappna av. Nu däremot så känner jag en förkylning på gång. Inte så konstigt kanske...

Hoppas att jag kan vara med på dansen ändå idag. Annars väntar en heldag jobb imorgon för att slippa jobba på fredag då jag ska på intervju nr 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0