Väx!

Jag har sökt många jobb idag och jag känner mig riktigt nöjd. Trött i skallen och trött i kroppen. Jag börjar tro att det här med jobb inom blommor, växter och plantering är ganska rätt för mig. Hittade ett jobb som växtskötare som jag håller tummarna för. Så därför kommer det lite bilder på mina växter som jag har hemma.
Här har jag planterat grapefrukt, drakfrukt och papaya och det är ju fantastiskt att det har kommit upp något redan!
Jag satte ner två jordnötter i jorden och här kommer ett litet grässtrå upp. Ska bli intressant att se vad det blir av där.
Lite enklare växter, paprika och chili men lika roligt ändå!
Lite vårtecken också :) Blåsippor och vitsippor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0