Bröllop.

Denna helg som var, var ingen vanlig helg. Då gifte sig nämligen Rickard och Jessica! Så jag åkte till Dalarna i torsdags, fixade med deras present på fredag förmiddag. På eftermiddagen åkte jag och mamma till Leksand och vi möttes och åt tillsammans med paret och Jessicas föräldrar och hennes bror och syster med familjer. Fredag morgon åkte jag och Jessica till hennes frisör och var där i tre timmar för hår och smink. Frisören var duktig och Jessica blev superfin! När vi var klara där så mötte vi upp Rickard och David på en fin utsiktsplats och vi tog bilder på Rickard och Jessica. Vi fortsatte nere vid vattnet och fick ihop massa fina bilder på dem. Klockan började närma sig fyra så vi åkte tillbaka och gjorde oss redo för vigseln. Jag och David minglade runt och fotade lite innan det var dags att börja. Vigseln var jättefin och känslosam. Men det kunde inte ha blivit bättre :) Efter det var det mingel, en massa fotografering och skumpa som gällde innan middagen började. Det var supergod mat som vi fick serverad. Förutom förrätten för det var toast skagen och jag är ju inget fan av räkor men allt annat var supergott. Vet inte om jag har ätit så gott kött som det var i huvudrätten någon gång innan. Samt efterrätten var perfekt. Kvällen fortsatte med tal, lekar och mingel. Det var kul att alla mina syskon var med, då menar jag alla, vet inte sist vi var på samma plats samtidigt allihop! :) Helt enkelt en perfekt dag och jag tyckte det var jättefint alltihop.

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åh så fina! :) Du får visa mer bilder från bröllopet någon dag. All lycka till dem båda.

Svar: Säg till om du vill se fler bilder än dem på fb :)
bejk.blogg.se

2014-08-06 @ 14:09:22
URL: http://peaceisfree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0