Helgen.

Igår var jag ut med ett gäng från Jula i Kurvan. Mycket trevligt, vi började med en liten middag hemma hos Sanna. Vi var fem tjejer och senare åkte vi vidare hem till Simon och hängde med honom och två killar till. Vi sjöng, dansade och spelade ölspel. Lite senare drog vi oss ut till globen och kom till ett ställe som heter Slakthuset. Jag hade ingen aning om vad det var för ställe men det var en rätt schysst uteställe. Det fanns flera dansgolv och vi rejsade omkring där fram till halv två. Då drog i alla fall jag mig hemåt eftersom det tog en stund för mig att komma fram till jakobsberg. Men jag kom hem och idag tar jag och David det väldigt lugnt. Vi hänger bara här hemma, städar och grejar med våra loppisfynd från loppisen vid kungsträdgården.

Jag jobbade min första dag på Jula i Barkarby i fredags, det gick väl hyfsat. Ska jobba där måndag till torsdag kommande vecka. Hoppas att jag kommer in i det snabbt. Det var knepigare än jag trodde att sätta sig in i en ny butik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0