Ledig dag!

Åh vad skönt att vara ledig en hel dag. Dem frågade på jula om jag ville jobba några timmar nu denna morgon men jag sa nej eftersom detta är enda dagen denna vecka som jag är ledig. Men åh så skönt det är att vara ledig. Hittills har jag inte gjort så mycket, jag gick upp när David gick till jobbet, slog på ett avsnitt av Breaking bad när han hade gått. Somnade till det efter en halvtimme kanske och sov till halv tio. Jag har varit väldigt trött senaste tiden så denna sovmorgon behövdes nog. Nu har jag grejat med mina foton som jag tog på bröllopet och skickat över dem till Rickard och Jessica. Nu sitter jag i soffan och bara kollar igenom bloggar som jag inte kollat in på flera veckor känns det som.
När jag har chillat klart så ska jag plocka iordning här i lägenheten. Vi har inte kommit i ordning än eftersom det vart så hetsigt med flytt och städ och sen skulle vi direkt till Dalarna över helgen. Efter det ska jag till Jula i Barkarby och prata med chefen lite och ta en snabb sväng på ikea och köpa en fil. Japp, en filt för att det är så kallt :P Inte riktigt men en filt att ha på soffan så man inte sullar och får några fläckar på soffan, bra tänkte jag eftersom det inte är vår egen soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0