Lördagen.

Idag har varit en mycket bra dag! Den började med att vi vaknade klockan halv tio. Gardinerna som vi har funkar verkligen, ingen av oss gissade på att klockan var så mycket. Det var skönt att få sova ut lite. Men vi fixade ihop en stor lördagsfrukost med bacon, äggröra, melon, macka och te. Sen drog vi direkt för att leta reda på vart Tekniska museet ligger. Vi åkte fel först så vi kom väl inte dit före klockan hade blivit närmare ett. Men egentligen skulle vi haft en kollega till David med oss men vi fick tyvärr inte tag på honom.. Men vi drog in på museet och Game on var en riktigt najs tv-spelsmässa. Det var allt från ett gammalt spel som heter Pong och fram till ps4 som nyligen kom ut. Jättemycket nostalgiska spel och minnen. Hur najs som helst, jag rekommenderar det till alla :) Efter att vi spenderat ungefär 4 timmar på tekniska så stängde dem tyvärr. Så vi började promenera tillbaka till tunnelbanan istället för att ta bussen. Det var ett bra val av oss att göra det för vi stötte på inspelningen av Ninja Warrior som ska gå på kanal 5. Väldigt kul att kika på när dem gjorde den hinderbanan, väldigt imponerande. Att de kan få det att se så jäkla lätt ut :P Vi var tillbaka hemma efter klockan sju. Då ställde jag mig och började på maten, det blev riktig lördagsmat också. Det blev inget mindre än kryddkorv med potatisgratäng, rödbetsallad, sallad ooooch vitlöksbröd! När vi hade ätit klart så föreslog jag att vi skulle ta oss ut och springa imorgon efter att jag jobbat ;) haha! Men som sagt, jäkligt bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0