Torr hud.

Igår var jag in på Life här i centrum, jag gick in där för att köpa en celsius och kom ut med dessa produkter. Min duschkräm har tagit slut och därför köpte jag en kombinerad dusch och spraydeo på h&m för min spraydeo också är slut, men när jag öppnade paketet så var det inte en "tjejdoft" utan för killar. Haha, så då gav jag en tidig julklapp till David :P Fortfarande utan duschkräm och torr och kliande hud, jag passade på att prata med personalen på Life och hon visade denna serie. Jag tänkte att det var inget att fundera på, luktade gott och hon sa att även duschkrämen var lite återfuktande. Jag använde båda igår och efter en gång så tycker jag att det känns rätt bra. Det kliade inget på mig och det doftade väldigt gott :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0