Det var visst fredag.

Jäklar vilken schysst fredagkväll det var igår. Jag blev bjuden över till Lena, som bor typ två min från Sara! Sara jobbade tyvärr.. Men vid fyra åkte jag, Lena och Ida till Coop och systemet och handlade sånt där nödvändigt. Vi lagade kyckling fylld med vitlök, soltorkade tomater och mozzarella som vi lindade i bacon. Sallad och vitlöksbröd till det. Supergott blev det! 
Sen kom vi till det roliga. Tv spel!! Vi spelade första PlayStation All-Stars: Battle Royale. Vilket var jättekul, ingen var särskilt bra men vi körde på ändå. Ida hade tänkt ta med en till kontroll så vi alla kunde spela samtidigt men hon glömde den i djurås :/ Nicke pyser iväg en stund å...  Kommer tillbaka med en till handkontroll! Då har han åkt till Kupolen bara för att köpa en till kontroll så att vi alla tre kunde spela samtidigt! Det uppskattade vi mycket eftersom det blev dubbelt så förvirrande av att fightas tre stycken än två på battle royale xD Efter ett tag så bytte vi till Little big planet 2 som är ett riktigt schysst spel. Vi skrattade mest hela tiden! Och nu är jag ju (igen) lite sugen på att köpa ett ps3 :P Men efter ett par timmars spelande så gav mina linser upp efter att ha glott på en 92" tv lite för länge. Men det var en riktigt bra kväll, mer sånt! Här kommer några bilder! 



 


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0