Göteborg.

Det var varit väldigt tomt på uppdatering här och det beror på att jag har varit i Göteborg ett tag. Jag och David åkte dit och var på jobbmässa och hjälpte min bror och Jessica att flytta till deras nya lägenhet. Det var en bra vistelse där borta och vi hann med det vi ville. Mycket trevligt och Rickard och Jessica fick det jättefint där dem bor nu :) Imorse kl 08.30 åkte vi från gbg och nu är jag hemma i Säter och David är i Rättvik. Rätt så skönt att komma hem. Jag ska fira med att vi tog oss hem utan problem med att gå på combat nu kl 18.45. Det känns väldigt skönt eftersom jag inte tränat på flera dagar och har suttit still i flera timmar. Imorgon är det combat igen fast i Borlänge. På onsdag ska jag på arbetsintervju för Willys i Säter. :)

Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0