Liftarens guide till Göteborg

Jag och David ska ta en liten tur till Göteborg nästa vecka. Vi ska hjälpa Rickard och Jessica att flytta till deras nya hem. Ska bli kul att träffa dem och att göra det. För att göra bilresan dit lite roligare så har vi skaffat The hitchhiker's guide to the galaxy på ljudbok. Sex timmar ljudbok borde ju underhålla oss rätt bra på vägen dit. :)

Igår var jag på dans på Kfum. Det gick sådär bra. Det märks väl att det var länge sen som jag dansade. Jag kände att jag inte riktigt hängde med. Men jag var nog inte så himla fokuserad heller. Men när vi skulle sluta klassen så berättar Cattis att det är dans nästa onsdag också men veckan efter så är det lov. Typiskt att vi ska åka iväg nästa vecka så jag missar den klassen. Men så är det. Så när jag kom hem igår kväll så gick jag igenom dansen och en diagonal själv och filmade det så att jag ska komma ihåg det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0