Soffa eller träning?

När jag kom tillbaka till Sara efter vi kollat på lägenheten så drog hon till landet och jag satte mig i soffan. Hade ingen vidare lust att gå på combaten som börjar sju.. trodde jag, den började ju kvart i sex. Så det hade jag missat. Jag gav upp lite och tog fram lite överblivet godis... Jag kollade igen på schemat på må bättre och insåg att det fanns ju andra pass som jag skulle kunna gå på. Jag går ju bara på combat nu för tiden. På något vis så kunde jag ändra mig från att ha ställt in mig på att det inte blir någon träning till att nu jäklar ska jag gå på träning ändå! Det är inte alltid så lätt att ändra sin inställning när man väl har bestämt sig för något. Men jag tog mig iväg på ett pass kettlebells med Nina! Det blev snabbt svettigt och jag kände att musklerna fick jobba. Det kändes riktigt bra och 45 minuter försvann snabbt! Efteråt blev jag skakis och nu tycker jag att jag förtjänar att sätta mig ner i soffan och chilla. Jag funderar på att kika på liftarens guide till galaxen. 

Imorgon ska jag få saker gjorda var min tanke. Gå till arbetsförmedlingen, skriva ut cvn och sen träffa Sussie när hon väl slutat jobbet :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0