Vilken dag är det idag?

Ja, just det, det är ju fredag. Jag skrev visst torsdag på min att-göra-lista. Men men, det som stod på listan är gjort. Så nu har jag gjort det jag måste för idag. Skulle kunna göra mer men det vet jag inte om jag vill. Usch vad jag känner mig lat ibland.  Nåväl. Jo, det är ju till och med alla hjärtans dag idag. Inte för att det har någon betydelse. Men jag tänkte göra Sara sällskap idag så hon slapp känna sig ensam. Vi hade bestämt oss för att gå på dessertbuffen som Café Kupolen har börjat med. Sen lite mys med film hemma hos henne. Hon kom hem vid halv ett men nu har han redan åkt igen. Ica ringde henne och ville att hon skulle komma in och jobba i fyra timmar. Bra att hon får jobba men det strök ett stort svart streck på vår dejt. Så nu sitter jag här för mig själv. Lyssnar på Kultiration. Jag ska väl ta och spela lite minecraft tänkte jag. I fyra timmar borde jag ju kunna roa mig med något.  Apropå minecraft...
Jag och david pärlade lite igår ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0