Lurigt.

Idag har mitt huvud inte riktigt fungerat som det ska.. jag har känt mig lite hängig hela dagen med lite huvudvärk och lite värk i nacken. Jag har också gått runt och fryst en del, men det är ju inte direkt något ovanligt. Innan jag skulle börja med maten idag så kom jag på att jag kanske håller på att bli sjuk, att det var därför jag var lite spänd och hade lite ont i huvudet. Då blev jag å må jättedåligt helt plötsligt. Min hjärna försökte lura mig. Jag ställde in mig på att jag inte alls var på väg att bli sjuk. Åt mat och drack en c-vitamin och sa att jag mådde bra. Jag donade lite hemma och sen drog jag till Borlänge ett tag innan combaten skulle börja. Jag kände mig fortfarande inte helt hundra, lite ont i huvudet.. Men jag tog mig ändå till combaten, det gick trögt att ta sig dit idag också. Jag tog mig igenom hela passet men vet inte om det gick sådär jättebra, det var okej men hade ingen riktigt ork att ta i ordentligt. Så nu får vi väl se om jag vaknar upp sjuk imorgon eller om det bara var min hjärna som fått för sig något. 
 
Innan jag åkte hem till Säter så svängde jag förbi hos Lena som sålde detta fina bord till mig. Nu ska jag bara lyckas få jobb och en lägenhet så jag kan ha det hemma hos mig sen :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0